Shop Forum More Submit  Join Login
:iconvivyi:Vivyi posted a status
Okay guys, my birthday is now July 30th. It's been decided. For real.

My parents are going to buy me presents 2 months earlier. Seriously, no joke.

I love my family xD

Devious Comments

:iconxxpetunia-i-luv-uxx:
xXPetunia-I-Luv-UXx Featured By Owner Jul 18, 2016  Student Traditional Artist
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!! *hugs a birthday hug** I hope you have only lovely and blessed days ahead of you always!F2U Pinkiplier Icon F2U Pinkiplier Icon la in love la in love Mew La Plz FREE flying hearts Icon *Free Icon/Emote* Totoro ( Heart) Pink Heart Icon Blue Heart Icon Green Heart Icon Minecraft cake (Pixel art) :hearts: Gold Star Sticker Icon Bread Pusheen icon Free Bubble Tea icon Free Icon: Mini Korilakkuma Free Icon: Mini Rilakkuma Free Squishy Eggs Icon check out this cute pokemon Kitty Icon Free Donut icon Egg Icon ice cream icon (F2U) Twilight sparkle Icon |FREE| I'm pikachu 
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist General Artist
Hahahaha thank you!! <33 (Even though it isn't technically my b-day! XD )
Reply
:iconxxpetunia-i-luv-uxx:
xXPetunia-I-Luv-UXx Featured By Owner Jul 18, 2016  Student Traditional Artist
You're very welcome dear~~!!!Love Tards Love Tards Heart Love Heart Love Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Lewis Heart icon Lewis Heart icon Love in the Air Love in the Air Bunny Emoji-09 (Heart) [V1] Bunny Emoji-09 (Heart) [V1] *Free Icon/Emote* Totoro ( Heart) *Free Icon/Emote* Totoro ( Heart) Pink Heart Icon Green Heart Icon Blue Heart Icon Rainbow of love Rainbow Striped Spinning Star .:Bunny love love:. Misc Emoji-13 (Heart) [V1] Hearts In Colour 
Reply
:iconarasteia:
Arasteia Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
Really? Haha that's awesome! Why though? :o
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist General Artist
Well... I guess it's because I got jipped nearly every year for the last 20 years of my birthday, forced to get practically nothing for my b-day, while my brothers and mom got a lot more than me. September is the time that school starts up again, and so my parents are forced to buy a bunch of supplies for my brothers and myself, which nearly depletes them of any chance of buying me presents for my b-day (I come from a poor family let's just say)

My mom also has her birthday very close to mine... and she gets tons more presents than me, since that's the time my dad begins to recover from being depleted of his money, and everyone else has awesome things happen on their birthday while I'm stuck going through school. So yep... we changed it to July 30th so that I could celebrate it in a more fair way xD And for September 2nd, I'll probably just get cake and go to a fancy restaurant or something.  Lmao, it's strange I know XD
Reply
:iconarasteia:
Arasteia Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ah, that's fair enough then! And yeah, I know how that feels - for a long time, I've been getting school supplies as birthday/Christmas presents. And haha okay, that's pretty cool! Yeah, really strange, but cool all the same XD 
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist General Artist
Lmao XDDD Hahaha, if I can get a chance to celebrate earlier I'll take it, right? XD :giggle:
Reply
:iconarasteia:
Arasteia Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
Haha yes, definitely do! ^^ 
Reply
:iconsummer-peaches:
Summer-Peaches Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ahahaha that's perfect!! And strange XD When is your actual birthday?? :D But early gifts is always a good thing ;) 
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist General Artist
September 2nd XD But for our family, it's when most of our money is gone... lmao so I get like jipped every year of my birthday XD So they changed my birthday celebration to 2 months ahead xD Of course, I made them do it lmao I said we could have cake on my birthday, and nothing else ROFLAMO I was like: "Let me have my birthday when you have money" and they were like: "Okay, but pick a day" so I picked July 30th and called it good XDDDD I dunno, we are a fairly strange family LMAO :giggle:
Reply
:iconsummer-peaches:
Summer-Peaches Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ahaha that is so much fun though!! So you get to be 21 ahead of time!! XD (you are turning 21 right?? did I just make that up?)
Now I'll have to remember to send you a big ol' birthday message on July 30th!!! :D
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Jul 19, 2016  Hobbyist General Artist
Ahahahaha YES I WILL LMAO XDD (and yep,I'll be 21 no worries.. I forget some people don't know my age XD )

Hahahahaha if you want to of course LMAO XD
Reply
:iconcryptidz:
Cryptidz Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
that's awesome! xD my birthday is september 3rd. i keep forgetting our birthdays are just a day different!
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Jul 18, 2016  Hobbyist General Artist
I know right?? Ahahahaha

Oh gosh, really?? Hahaha xD I'm generally September 2nd, but since it's such a crappy time to have a birthday, my parents decided (or rather, I made them decide =P )  they would celebrate it 2 months earlier hahaha xD I'll still get cake on my b-day and such xD I'll just get my presents at an earlier time than normal XD
Reply
Add a Comment: